Prowadzimy content marketing pozyskujący nowych odbiorców

Skuteczny content marketing sprawi, że zauważalnie wzrośnie nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także zwiększy się współczynnik konwersji.

Oznacza to, że ludzie będą częściej wykonywać pożądane działania, klikać w linki, oglądać materiały video, dokonywać zakupów, a co ważne – wracać na stronę, generując na niej ruch organiczny.

Gwarancja skuteczności content marketingu

Tworzymy indywidualny projekt contentu z gwarancją skuteczności za 199 zł/mc.

Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.

Content marketing pozwala zbudować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów.

Regularne dostarczanie wartościowych treści dystrybuowanych i promowanych w odpowiednich kanałach sprawia, że odbiorcy chętniej wracają i zwiększają ruch na Twojej stronie internetowej.

Czym jest content marketing?

Content marketing, to po polsku marketing treści.

To rodzaj strategii marketingowej mającej na celu pozyskanie odbiorców poprzez dostarczaniem im wartościowych i atrakcyjnych treści.

Treści te są tworzone w taki sposób, aby zainteresowały konkretną grupę odbiorców oraz wywołały u niej reakcję zwrotną. Mogą to być zarówno teksty jak i grafiki, prezentacje, filmy lub webinary, które następnie są publikowane i rozpowszechniane w internecie.

Content, który sprzedaje

Równie ważne jest jaką formę przybiorą poszczególne przekazy.

Powinna być ona tak samo atrakcyjna jak treść, ponieważ to właśnie forma w pierwszej kolejności przyciąga wzrok odbiorcy.

Profesjonalny content marketing ma za zadanie dostarczenie treści, które przyciągną i zaangażują daną grupę odbiorców oraz sprawią, że będą oni chętniej wracać do Twojej firmy. Choć najczęściej content marketing kojarzymy z internetem, to jego działania dotyczą także treści offline publikowanych w prasie, folderach reklamowych lub ulotkach.

Co zawiera profesjonalny content marketing?

01

Blog

Składają się na niego krótkie i regularne wpisy, utrzymane w tym samym, najczęściej dość luźnym stylu. To jeden z prostszych sposobów budowania relacji z odbiorcami treści.

02

Artykuł ekspercki

Dłuższy i bardziej szczegółowy tekst, poświęcony najczęściej konkretnemu zagadnieniu związanemu z branżą. Charakteryzuje się przede wszystkim obiektywizmem i bardziej formalnym stylem, bliższym standardom publikacji prasowych.

03

Case study

Inaczej studium przypadku, czyli opis zdarzenia, działań lub konkretnego projektu, pokazujący zagadnienie w sposób obiektywny i pozwalający czytelnikom na wyciągnięcie wniosków. Zawiera krótką charakterystykę klienta, problem z jakim się borykał oraz sposoby jego rozwiązania i korzyści, jakie dzięki temu uzyskał.

04

Newsletter

Newslettery to regularne wiadomości mailowe wysyłane do użytkowników, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Składają się najczęściej z krótkich informacji, które mają na celu przekierowanie czytelnika do konkretnego miejsca w sieci, np. do tekstu opublikowanego na blogu firmy.

05

E-book

Książka o objętości kilkudziesięciu stron, w której omówiono w sposób szczegółowy dane zagadnienie. Najczęściej ilustrowana, dzięki czemu treść prezentuje się dużo bardziej atrakcyjnie.

06

Magazyn firmowy

Ukazujący się regularnie w formie elektronicznej lub papierowej biuletyn branżowy, zawierający w zależności od przyjętej strategii krótkie lub dłuższe treści.

07

Raport

Profesjonalny raport lub szczegółowe opracowanie służy budowania eksperckiego wizerunku firmy.

08

Podcast

Popularna forma cyklicznej audycji audio lub video na dany temat z możliwością pobrania jej z internetu. Może być prowadzona w stylu formalnym lub luźnym.

9

Webinar / Webcast

Prezentacja na żywo, dostępna później do pobrania. W czasie pandemii stała się niezwykle popularna ze względu na brak konieczności fizycznej obecności uczestników.

Co wyróżnia nasze projekty content marketingu?

Szukasz kompetentnej firmy aby wykonała dla Ciebie usługę?

A może warto pomyśleć o kompleksowym rozwiązaniu Twojego problemu czy potrzeby!

Projekt AUTOMOTIVE to rozwiązanie oferujące produkty i usługi wraz z ich obsługą czy wdrożeniem. Innowacja naszego projektu polega na tym iż dostarczamy gotowy produkt lub usługę z gwarancją jej skuteczności.

Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE

Odbierz darmowy audyt treści

Masz wątpliwości, że content marketing pomoże w rozwoju Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami i umów na bezpłatną konsultację ze specjalistą, który podpowie, jakie elementy content marketingu sprawdzą się najlepiej w Twojej firmie.

Odbierz bezpłatny audyt treści

Przykładowe pakiety content marketingowe

Content marketing jest to bardzo rozbudowana oraz indywidualna usługa. Z tego powodu nie chcemy ograniczać naszych klientów gotowymi pakietami.

Poniżej znajdują się przykładowe warianty, które zostały przez nas skonfigurowane, tak by każdy klient miał najlepsza wersję usługi.

Basic

199zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 1.999 zł.

Standard

399zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 3.999 zł.

Pro

599zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 5.999 zł.

.

Indywidualny projekt content marketingu

Potrzebujesz czegoś więcej? W takim razie indywidualny projekt content marketingu jest właśnie dla Ciebie.

Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej zaawansowanego projektu to skontaktuj się z nami, a my prześlemy Tobie indywidualną wycenę wraz z naszym pomysłem!

Sprawdź, jak przebiega proces content marketingu

Tworząc skuteczną strategię content marketingu działamy zawsze w kilku etapach.

Zależy nam aby opracowana strategia wspierała Twoją firmę i realizowała cele biznesowe. Poniżej przedstawiamy, jak wygląda proces content marketingu krok po kroku.

Definicja celu

Bez jasno określonego celu trudno o dobrą strategię. Najprościej rzecz biorąc celem strategii content marketingowej powinno być wsparcie sprzedaży. Twój biznes to przecież zarabianie pieniędzy, a content marketing ma sprawić, że będziesz zarabiał ich więcej. Patrzymy na to jednak trochę szerzej i cele dzielimy zawsze na makro i mikro. Jeśli celem makro będzie wzrost sprzedaży, to powinniśmy zastanowić się, jakie mniejsze cele należy zrealizować aby do niego doprowadzić. Może to być np. zwiększenie zasięgów strony firmowej, konkretna liczba wypełnionych formularzy kontaktowych lub wzrost liczby osób, które zapisały się na newsletter.

01

Poznanie odbiorców

Aby dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców tworzymy tzw. personę, czyli maksymalnie szczegółowy profil potencjalnego klienta. Istotne będą nie tylko płeć, wiek i miejsce zamieszkania, ale także zainteresowania, miejsce pracy, a nawet zarobki. Korzystając z narzędzi Google Analytics, dowiadujemy się więcej o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę firmową. Narzędzia analityczne mediów społecznościowych (np. Facebook, LinkedIn) pozwalają nam dobrać odpowiedni model komunikacji w social media. Sięgamy również do raportów branżowych oraz przeprowadzamy rozmowy z pracownikami Twojej firmy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.

02

Analiza sytuacji wyjściowej

Nie ma strategii bez analizy sytuacji wyjściowej i analizy działań konkurencji. Analizę warto zacząć od zweryfikowania posiadanych zasobów (gotowe treści, zasoby ludzkie, know how, budżet), dostępnych kanałów Analizujemy sytuację wyjściową Twojej firmy oraz działania konkurencji. Określamy jakimi zasobami dysponujesz jeśli chodzi o ludzi, gotowe treści, a także kanały dystrybucji. Sprawdzamy na ile są skuteczne, jak można je usprawnić oraz maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Analizując treści jesteśmy w stanie sprawdzić, które najlepiej działają i rozwijać je w taki sposób, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców. Badamy konkurencję, dzięki czemu wiemy jakich treści wyszukują użytkownicy i co najbardziej przyciąga ich w danej branży. Dzięki temu wiemy, które słowa kluczowe najlepiej się pozycjonują, co pozwala nam zoptymalizować Twoje treści.

03

Ustalamy KPI

KPI to skrót od angielskiego Key Performance Indicator, czyli miernika efektywności treści, który wskazuje poziom interakcji odbiorców z contentem. Mowa tu o unikalnej liczbie odwiedzin na stronie www, czasie spędzonym na stronie, poziomie konwersji, czyli liczbie akcji wykonanych przez użytkownika (kliknięć, wyświetleń materiałów video). Po zdefiniowaniu odpowiednich mierników ustalamy analitykę, określając jakie skrypty należy dodać do treści aby skutecznie mierzyć efekty oraz planować kolejne działania marketingowe.

04

Dystrybucja

Na tym etapie tworzymy szczegółowy plan, określający tematykę treści, terminy publikacji oraz kanały dystrybucji, w których mają być publikowane. Optymalizujemy treści pod kątem SEO, aby wyświetlały się w wyszukiwarkach internetowych. Planujemy kampanie reklamowe w Google Ads i w social media, a także nawiązujemy współpracę z influencerami, którzy mogą promować Twoją firmę.

05
01

Definicja celu

Bez jasno określonego celu trudno o dobrą strategię. Najprościej rzecz biorąc celem strategii content marketingowej powinno być wsparcie sprzedaży. Twój biznes to przecież zarabianie pieniędzy, a content marketing ma sprawić, że będziesz zarabiał ich więcej. Patrzymy na to jednak trochę szerzej i cele dzielimy zawsze na makro i mikro. Jeśli celem makro będzie wzrost sprzedaży, to powinniśmy zastanowić się, jakie mniejsze cele należy zrealizować aby do niego doprowadzić. Może to być np. zwiększenie zasięgów strony firmowej, konkretna liczba wypełnionych formularzy kontaktowych lub wzrost liczby osób, które zapisały się na newsletter.

02

Poznanie odbiorców

Aby dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców tworzymy tzw. personę, czyli maksymalnie szczegółowy profil potencjalnego klienta. Istotne będą nie tylko płeć, wiek i miejsce zamieszkania, ale także zainteresowania, miejsce pracy, a nawet zarobki. Korzystając z narzędzi Google Analytics, dowiadujemy się więcej o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę firmową. Narzędzia analityczne mediów społecznościowych (np. Facebook, LinkedIn) pozwalają nam dobrać odpowiedni model komunikacji w social media. Sięgamy również do raportów branżowych oraz przeprowadzamy rozmowy z pracownikami Twojej firmy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.

03

Analiza sytuacji wyjściowej

Nie ma strategii bez analizy sytuacji wyjściowej i analizy działań konkurencji. Analizę warto zacząć od zweryfikowania posiadanych zasobów (gotowe treści, zasoby ludzkie, know how, budżet), dostępnych kanałów Analizujemy sytuację wyjściową Twojej firmy oraz działania konkurencji. Określamy jakimi zasobami dysponujesz jeśli chodzi o ludzi, gotowe treści, a także kanały dystrybucji. Sprawdzamy na ile są skuteczne, jak można je usprawnić oraz maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Analizując treści jesteśmy w stanie sprawdzić, które najlepiej działają i rozwijać je w taki sposób, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców. Badamy konkurencję, dzięki czemu wiemy jakich treści wyszukują użytkownicy i co najbardziej przyciąga ich w danej branży. Dzięki temu wiemy, które słowa kluczowe najlepiej się pozycjonują, co pozwala nam zoptymalizować Twoje treści.

04

Ustalamy KPI

KPI to skrót od angielskiego Key Performance Indicator, czyli miernika efektywności treści, który wskazuje poziom interakcji odbiorców z contentem. Mowa tu o unikalnej liczbie odwiedzin na stronie www, czasie spędzonym na stronie, poziomie konwersji, czyli liczbie akcji wykonanych przez użytkownika (kliknięć, wyświetleń materiałów video). Po zdefiniowaniu odpowiednich mierników ustalamy analitykę, określając jakie skrypty należy dodać do treści aby skutecznie mierzyć efekty oraz planować kolejne działania marketingowe.

05

Dystrybucja

Na tym etapie tworzymy szczegółowy plan, określający tematykę treści, terminy publikacji oraz kanały dystrybucji, w których mają być publikowane. Optymalizujemy treści pod kątem SEO, aby wyświetlały się w wyszukiwarkach internetowych. Planujemy kampanie reklamowe w Google Ads i w social media, a także nawiązujemy współpracę z influencerami, którzy mogą promować Twoją firmę.

Do czego przyda Ci się strategia marketingowa?

Zwiększenie ruchu na stronie www

Dostarczanie odbiorcom atrakcyjnych treści sprawia, że chętniej wracają oni na Twoją stronę internetową. Generuje to tak ważny ruch organiczny, który przekłada się również na częstsze decyzje zakupowe.

Wzrost widoczności Twojej firmy w Google

Wartościowe treści są atrakcyjne również dla algorytmów wyszukiwarek internetowych. Dobrze wypozycjonowane są w stanie zauważalnie zwiększyć widoczność Twojej strony w Google.

Bycie postrzeganym jako ekspert w branży

Oferując eksperckie treści jesteś postrzegany jako ekspert w branży, a to bardzo dobrze buduje zaufanie wśród Twoich klientów. Odbiorcy są dzięki temu przekonani, że dokonali najlepszego wyboru.

Wzrost zaangażowania

Im ciekawszy content dostarczasz tym chętniej użytkownicy angażują się w działania z nim związane. Pozostając w stałym kontakcie z odbiorcami, możesz być pewien, że rzadziej będą oni rezygnować z zakupów. Zapewni to lepsze wyniki finansowe.

Rozbudowanie bazy klientów

Content marketing w różnych kanałach komunikacji oznacza dotarcie do większego grona odbiorców. Różne formy są w stanie przyciągnąć różnych odbiorców, ale gdy pozostają spójne tematycznie i wizualnie, łatwiej zbudować z nimi dłuższą relację.

Wsparcie działań SEO

Profesjonalnie przygotowane treści są doskonałym wsparciem dla działań SEO. Pozyskanie linków wysokiej jakości wpłynie na poprawę wyników w wyszukiwarkach internetowych, generując dodatkowy ruch organiczny.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Zastanów się, jak oceniają Twoją markę osoby z zewnątrz. Sprawdź, czy odbiór marki przez nich jest zgodny z Twoją wizją, dowiedz się, jak widzą ją internauci. W jaki sposób się za to zabrać? Możesz wykorzystać narzędzia takie jak: ankiety, sondaże, oceny w Google czy na Facebooku, a nawet samodzielnie przeglądać wpisy na swój temat w wyszukiwarce, ale jest to czasochłonny i żmudny proces. Dlatego właśnie powstały narzędzia ułatwiające monitorowanie Internetu pod kątem wybranych przez użytkownika fraz czy tematów. Dowiesz się z nich: • ile wzmianek dotyczy Twojej strony w social mediach i poza nimi, • jaki jest ich wydźwięk, • jakie są opinie internautów, • w jaki sposób podejmują oni interakcję z marką.

Jeśli coś przynosi spektakularne efekty, nie oznacza, że pochłania ogromne sumy pieniędzy i wymaga poświęcenia wielu godzin na organizację. Tak właśnie jest z content marketingiem. Ale uwaga: skuteczny marketing treści potrzebuje optymalizacji. Content marketing to strategiczne podejście marketingowe, które polega na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych treści. Celem jest przyciągnięcie uwagi grupy docelowej i utrzymanie jej, a w konsekwencji nakierowanie klientów na dochodowe działania. Przytoczona definicja pochodzi ze strony Content Marketing Institute. Założony w 2010 r. Instytut Content Marketingu jest najbardziej znaną na świecie organizacją zajmującą się edukowaniem o content marketingu. Twórcą instytutu jest Joe Pulizzi, który powiedział, że promocja marek nie musi przybierać formy reklamy, bo istnieją na to skuteczniejsze sposoby.

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Nie słowa, a czyny świadczą o naszych możliwościach

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Zainteresowały Cię nasze projekty content marketingu?

Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt content marketingu


Najczęściej zadawane pytania...

Co to jest content marketing?

Content marketing to rodzaj strategii marketingowej, polegający na tworzeniu, dostarczaniu i promocji wartościowych treści. Jest on strategią niezależną, wykorzystywaną przez nas jako pomoc w innych działaniach marketingowych. To budowanie relacji z klientami i utrzymanie ich ciągłego zainteresowania poprzez regularne publikowanie atrakcyjnego contentu.

Jakie efekty daje content marketing?

Content marketing pozwala zbudować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów. Regularne dostarczanie wartościowych treści dystrybuowanych i promowanych w odpowiednich kanałach sprawia, że odbiorcy chętniej wracają i zwiększają ruch na Twojej stronie internetowej. Postrzegają Cię jako eksperta w branży, a dzięki optymalizacja SEO zapewnia zwiększenie widoczności strony www w internetowych wyszukiwarkach.

Po czym poznać skuteczny content marketing?

Skuteczny content marketing sprawi, że zauważalnie wzrośnie nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także zwiększy się współczynnik konwersji. Oznacza to, że ludzie będą częściej wykonywać pożądane działania, klikać w linki, oglądać materiały video, dokonywać zakupów, a co ważne – wracać na stronę, generując na niej ruch organiczny.

Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz
Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz