Projektujemy rozpoznawalną identyfikację wizualną

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto żeby było dobre.

identyfikacja wizualna

Projektując system identyfikacji wizualnej staramy się wzmocnić przekaz wizerunkowy Twojej firmy. Warto pamiętać, że silnej marce klienci są w stanie nie tylko zaufać, ale i wiele wybaczyć.

Gwarancja skuteczności identyfikacji wizualnej

Tworzymy indywidualny projekt identyfikacji wizualnej z gwarancją skuteczności za 199 zł/mc.

Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.

Identyfikacja wizualna to zbiór elementów graficznych i symboli, które kształtują jej wizerunek. Jest podstawą rozpoznawalności marki. System identyfikacji wizualnej to opis oznaczeń i procedur stosowanych w danej firmie.

Czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to zestaw elementów graficznych i symboli, które kształtują jej wizerunek.

Spójny system identyfikacji wizualnej to podstawa rozpoznawalności marki. Jest on szczególnie ważny zwłaszcza dla nowych przedsiębiorstw, które zaczynają pozyskiwać klientów.

Ważne aby wizerunek firmy robił dobre pierwsze wrażenie i by łatwo można go zapamiętać. Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna natychmiast zapada w pamięć. Wyrabia w odbiorcach ciąg skojarzeń, dzięki którym nawet kolory lub kształty kojarzą się z konkretną firmą.

Spójność to podstawa

System identyfikacji wizualnej to konkretny opis oznaczeń i procedur stosowanych w danej firmie.

Jego podstawą jest logotyp marki, do którego nawiązują wszystkie pozostałe elementy graficzne.

Identyfikacja wizualna komunikuje czym jest dana marka oraz jakie wartości wyznaje. Elementy graficzne powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby nawet w przypadku podobieństwa do innych marek klient był w stanie łatwo je odróżnić.

Co zawiera identyfikacja wizualna?

System identyfikacji wizualnej (w skrócie SIW) składa się z następujących elementów:

01

Nazwa

Jest głównym wyróżnikiem firmy. Powinna być atrakcyjna, chwytliwa i dać się łatwo zapamiętać. Z tego względu często wymyślenie nazwy powierza się specjalistom. Eksperci od tzw. namingu wymyślają nie tylko nazwy firm i produktów, a także weryfikują ich unikalność oraz dostępność domen internetowych o danej nazwie.

02

Logo

Znak firmowy składający się ze znaku graficznego (sygnetu) i znaku tekstowego (logotypu), będący drugim po nazwie najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej. Czasami w skład logo wchodzi także tło oraz tzw. claim, czyli hasło przewodnie marki.

03

Logotyp

Znak firmowy składający się ze znaku graficznego (sygnetu) i znaku tekstowego (logotypu), będący drugim po nazwie najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej. Czasami w skład logo wchodzi także tło oraz tzw. claim, czyli hasło przewodnie marki.

04

Kolorystyka

Określa przede wszystkim charakter firmy i ma być łatwo kojarzona z daną marką. Powinna być zatem spójna, ponieważ pojawia się na wszystkich elementach reklamowych oraz firmowych.

05

Typografia

Wszystko to, co dotyczy wizualnej strony tekstu. Dobór czcionki, odstępów między znakami, sposobów zapisu poszczególnych słów i sloganów reklamowych.

06

Wzory i zasady kreacji

Chodzi tu przede wszystkim o wzory materiałów reklamowych (foldery, ulotki, banery, plakaty), akcydensów (papier firmowy, wizytówki), opakowań (pudełka, torby, etykiety), gadżetów firmowy (kubki, długopisy, koszulki) oraz wzory kreacji online (strona internetowa i media społecznościowe).

Co wyróżnia nasze projekty identyfikacji wizualnej?

Szukasz kompetentnej firmy aby wykonała dla Ciebie usługę?

A może warto pomyśleć o kompleksowym rozwiązaniu Twojego problemu czy potrzeby!

Projekt AUTOMOTIVE to rozwiązanie oferujące produkty i usługi wraz z ich obsługą czy wdrożeniem. Innowacja naszego projektu polega na tym iż dostarczamy gotowy produkt lub usługę z gwarancją jej skuteczności.

Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE

Bezpłatna konsultacja z ekspertem o identyfikacji wizualnej

Nie wiesz jaka identyfikacja wizualna będzie najlepsza dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami i umów na bezpłatną konsultację ze specjalistą, który podpowie, jakie elementy graficzne sprawdzą się najlepiej w Twojej firmie.

Odbierz bezpłatną konsultację z ekspertem

Wybierz rodzaj identyfikacja wizualnej, której potrzebujesz

Basic

199zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 1.999 zł.

Standard

349zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 3.499 zł.

Pro

499zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 4.999 zł.

.

Indywidualny projekt indetyfikacji wizualnej

Potrzebujesz czegoś więcej? W takim razie indywidualny projekt strategii marketingowej jest właśnie dla Ciebie.

Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej zaawansowanego projektu to skontaktuj się z nami, a my prześlemy Tobie indywidualną wycenę wraz z naszym pomysłem!

Sprawdź, jak przebiega proces tworzenia identyfikacji wizualnej

Przygotowując identyfikację wizualną dla Twojej firmy działamy zawsze w kilku etapach.

Staramy się aby system identyfikacji wizualnej był przede wszystkim spójny i łatwo kojarzony z Twoją marką. Poniżej przedstawiamy, jak wygląda proces projektowania identyfikacji wizualnej krok po kroku.

Definicja celu biznesowego

Zanim przygotujemy projekt identyfikacji wizualnej musimy poznać Twój cel biznesowy. Od tego jak precyzyjnie zostanie określony będzie zależał sukces całego projektu. Staramy się celować w efekty, które łatwo zmierzyć (np. zwiększenie ruchu na stronie www, wzrost świadomości marki wśród klientów, poprawa efektywności działań marketingowych lub doświadczenia użytkownika, czyli tzw. user experience).

01

Określenie założeń strategicznych

Na typ etapie definiujemy grupę docelową. Przeprowadzając wywiady, badania marketingowe i poszukując informacji samodzielnie, dobieramy grupę odbiorców charakteryzujących się największym potencjałem dla Twojej firmy. Dokonujemy ich opisu oraz wskazujemy ich potrzeby i oczekiwania. Badamy ich zachowania konsumenckie, postrzeganie danej marki oraz konkurencji. Ułatwia to określenie jak Twoja marka ma być postrzegana przez klientów oraz z jakimi wartościami ma się kojarzyć – definiujemy to wszystko podczas tzw. warsztatów brandingowych.

02

Wstępne rozwiązania wizualne oraz narracja dla marki

Tu rozpoczyna się właściwy proces kreatywny. Nasz zespół przeprowadza burzę mózgów, w efekcie której powstają koncepty, szkice, opisy, które później wspólnie weryfikujemy i analizujemy wedle wytycznych. Robimy to dopóki nie dotrzemy do najlepszego rozwiązania. Staramy się również testować wybrane rozwiązania na grupie odbiorców, aby od razu przekonać się na ile dany pomysł sprawdzić się w praktyce.

03

Realizacja

Mając obraną właściwą drogę przystępujemy do realizacji projektu. Kreatywne pomysły potrzebują efektownej, a co ważniejsze efektywnej oprawy. Trzeba więc zaprojektować dla nich wszystkie niezbędne elementy systemu identyfikacji wizualnej. Projektujemy nazwę i logo i kiedy znajdziemy się na etapie, w którym wiemy, że nie ulegną one zmianie, możemy rozpocząć proces planowania całego wizualnego otoczenia marki. Po akceptacji projektu zostaje on wdrożony i staje się widoczny dla klientów i konkurencji. Pozostaje określić sposób „uruchomienia” marki, czyli prezentacji np. podczas konferencji prasowej lub kampanii marketingowej w postaci billboardów.

04
01

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

02

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

03

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

04

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

05

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

06

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

Do czego przyda Ci się identyfikacja wizualna?

Wyróżnienie

W dobie internetu i życia w ciągłym pośpiechu, im szybciej klient dostrzeże Twoje logo tym lepiej. Zaprojektujemy je tak, aby komunikowało pożądane emocje i wskazywało na najważniejsze wartości Twojej firmy. Wyróżnienie zapewni Twojej marce rozpoznawalność.

Dobre pierwsze wrażenie

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto żeby było dobre. Projektując system identyfikacji wizualnej staramy się wzmocnić przekaz wizerunkowy Twojej firmy. Warto pamiętać, że silnej marce klienci są w stanie nie tylko zaufać, ale i wiele wybaczyć.

Rozpoznawalność

Spójna identyfikacja wizualna sprawia, że klienci są w stanie natychmiast rozpoznać daną markę, niekiedy zaledwie na podstawie kolorystyki lub typografii. Nieważne, czy będzie to strona internetowa, posty w mediach społecznościowych czy papier firmowy. Rozpoznawalność sprawi iż Twoja marka się wyróżni.

Oszczędność

Dobrze zaprojektowany SIW to również spore oszczędności. Gotowe projekty znaku i typografii pozwalają dużo szybciej przygotowywać wszelkie materiały marketingowe. Zlecając to nam wiesz, że znamy już Twoich odbiorców, oszczędzasz więc czas potrzebny na poznanie i dostosowanie materiałów do grupy docelowej.

Higiena wizualna

Otrzymujesz od nas tzw. księgę znaku, która stanowi zbiór zasad, których powinni przestrzegać projektanci tworzący projekty dla Twojej firmy. Dzięki temu nie musisz obawiać się, że nowo zaprojektowane ulotki reklamowe nie będą spójne z papeterią firmową sprzed roku. Higiena wizualna znacząco ułatwi codzienną pracę.

Przewaga nad konkurencją

Działając w branży, w której ma się wrażenie, że wszystkie firmy wyglądają podobnie, dobrze zaprojektowany system identyfikacji wizualnej natychmiast da Ci przewagę nad konkurencją. Wyróżniająca się w tłumie strona wizualna firmy będzie skutecznie wspierać inne elementy działalności.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Psychologia koloru to badanie tego, jak kolor wpływa na nasze emocje i zachowania. Coś tak prostego jak zmiana odcienia lub nasycenia koloru może wywołać u naszych odbiorców zupełnie inne odczucia. Projektując strony internetowe lub tworząc produkty na rynek międzynarodowy, należy wziąć pod uwagę to, że w zależności od wychowania, tła kulturowego i preferencji osobistych to, co wywołuje daną reakcję u jednej osoby, może wywołać skrajnie odmienną reakcję u drugiej. Różnice kulturowe sprawiają, że coś, co kojarzy się ze szczęściem i błogością w jednym państwie, w innym może być odbierane jako przygnębiające. Psychologia kolorów jest również ściśle związana z indywidualnymi wspomnieniami i doświadczeniami. Jeśli mamy „zapisane” w pamięci bardzo przyjemne wspomnienie kogoś, kto nosił żółtą koszulę, albo mieliśmy w domu ściany pomalowane na żółto, to kolor żółty będzie przywoływać skojarzenia i emocje wiążące się z

Dzisiejsze biznesy zazwyczaj posiadają własne strony internetowe, prawda? Nieważne, na jakim etapie działalności jesteś — pragniesz stworzyć nazwę dla nowej firmy, chcesz odświeżyć swój brand, a może szukasz nazwy dla kolejnej marki — na pewnym etapie z pewnością staniesz przed potrzebą kupienia adresu strony internetowej. Właśnie dlatego zaczynamy ten poradnik od kwestii związanych z domenami internetowymi. Zanim zaczniesz zbierać pomysły, warto poznać zasady dotyczące budowania efektywnych adresów WWW. Nazwa Twojej firmy lub marki lepiej zapadnie w pamięć klientom, jeżeli będą mogli szybko wyszukać ją w sieci. W takim razie przyjrzyjmy się, jak stworzyć nazwę firmy, która jednocześnie będzie spełniała warunki dla witryn internetowych. Aby móc stworzyć nazwę, która będzie jednocześnie zoptymalizowana pod sieć, najpierw opowiemy o tym, czym jest domena internetowa i jak ją wybrać.

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Zainteresowały Cię nasze projekty identyfikacji wizualnej?

Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt identyfikacji wizualnej


Najczęściej zadawane pytania...

Czym jest i jakie znaczenie ma system identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna to zbiór elementów graficznych i symboli, które kształtują jej wizerunek. Jest podstawą rozpoznawalności marki. System identyfikacji wizualnej to opis oznaczeń i procedur stosowanych w danej firmie. Jego podstawą jest logotyp marki, do którego nawiązują wszystkie pozostałe elementy graficzne. Identyfikacja wizualna komunikuje czym jest dana marka oraz jakie wartości wyznaje. Spójny system identyfikacji wizualnej wyrabia w odbiorcach ciąg skojarzeń, dzięki którym nawet kolory lub kształty kojarzą się z konkretną firmą.

Ile czasu trwa zaprojektowanie identyfikacji wizualnej?

Projektowanie systemu identyfikacji wizualnej to bardzo złożony proces. Czas trwania uzależniony jest tu głównie od liczby elementów, które trzeba zaprojektować oraz liczby zmian, jakie wnosi do nich klient. Nie bez znaczenia jest tu także proces decyzyjny w Twojej firmie, dlatego zawsze staramy się go ułatwić współpracując na każdym etapie tworzenia projektu.

Co to jest naming?

Namig to proces tworzenia nazw. Mogą to być zarówno nazwy firm, produktów czy usług, jak i slogany reklamowe. Namig jest bardzo istotny dla firm, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji. Jest elementem budującym spójny wizerunek marki, co wpływa na wzrost sprzedaży.

Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz
Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz