Piszemy teksty, które sprzedają

Dostarczając odbiorcom profesjonalnych treści z branży motoryzacyjnej, stajesz się w ich oczach ekspertem.

copywriting

Buduje to zaufanie oraz sprawia, że możesz pozwolić sobie na zróżnicowanie oferty, uwzględniając w niej sekcję premium.

Gwarancja skuteczności copywritingu

Tworzymy indywidualny copywriting z gwarancją skuteczności za 199 zł/mc.

Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.

Do marketingu w mediach Bez atrakcyjnych i dobrze zoptymalizowanych treści bardzo trudno obecnie przebić się do czołowych wyników w internetowych wyszukiwarkach. Dobry content nie tylko zachęca do przekierowania na stronę Twojej firmy, sprawia także, że odbiorcy chętnie na niej zostają i wracają w przyszłości. Chętniej wykonują też pożądane działania i dokonują zakupów.

Czym jest copywriting?

Copywriting polega na pisaniu tekstów użytkowych, mających przyciągnąć uwagę czytelnika i skłonić go do określonego działania.

W przeszłości kojarzony głównie z pisaniem sloganów reklamowych, obecnie stał się narzędziem do tworzenia perswazyjnych treści, skłaniających klientów do zakupu produktów, klikania w linki lub zapisania się do newslettera.

Na copywriting trafisz obecnie wszędzie. W internecie, prasie, a nawet na opakowaniach Twoich ulubionych produktów.

Copywriting czyli teksty , które sprzedają

Copywriting polega na pisaniu tekstów użytkowych, mających przyciągnąć uwagę czytelnika i skłonić go do określonego działania.

W języku polskim brak jednoznacznego odpowiednika słowa copywriting. Bywa on mylnie kojarzony z kopiowaniem różnych treści. Tymczasem słowo „copy” jest cząstką związku frazeologicznego „advertising copy” oznaczającego w języku angielskim tekst reklamowy.

Copywriting to tworzenie treści reklamowych, których główną cechą jest bezpośrednie zwracanie się od odbiorcy, wykorzystując przy tym zwroty wzywające go do działania (sprawdź, zobacz, kliknij, kup).

Co zawiera copywriting?

01

Opisy produktów i kategorii

Kupując w sklepie internetowym klient nie możliwości fizycznego kontaktu z produktem. Może go jedynie obejrzeć na zdjęciach i przeczytać opis. Taki opis powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu, ale także pokazać, dlaczego warto go kupić. Stosując język perswazji wskazujemy korzyści wynikające z zakupu. Opis kategorii nie może ograniczać się tylko do hasła głównego. Hasło „części zamienne” niewiele powie Twoim klientom, ale wyszczególnienie, że znajdą tam części układu chłodzenia, filtry oraz opony letnie i zimowe już tak. Na podstawie opisu kategorii klient powinien wiedzieć, że znajdzie w niej produkty, których potrzebuje.

02

Teksty na blogi

To teksty pisane najczęściej dość luźnym i prostym językiem, zawierające zwroty do czytelnika i zachęcające go do działania. Może to być prośba o zostawienie komentarza lub zachęta do kliknięcia w link przekierowujący na stronę produktu. Teksty blogowe mogą stanowić element tzw. bazy wiedzy, ale przede wszystkim muszą być ciekawe i napisane poprawną polszczyzną.

03

Teksty specjalistyczne

Profesjonalne teksty najwyższej jakości, pokazujące ekspercką wiedzę na dany temat. Ich pisanie wymaga nie tylko wiedzy, ale i umiejętności wyszukiwania informacji. Skierowane najczęściej do specjalistów w danej dziedzinie, zawierają branżowe słownictwo i pisane są językiem formalnym. Teksty specjalistyczne prezentują Cię w roli eksperta.

04

Teksty na strony firmowe

Tu mamy kilka rodzajów tekstów, które prezentują firmę, informacje o jej ofercie oraz o tym, jak można się z nią skontaktować. Strona firmowa jest przecież również wizytówką Twojej firmy. Teksty na stronę internetową przedsiębiorstwa to przede wszystkim tekst na stronę główną / landing page (czyli stronę, na którą kierowani są odbiorcy po kliknięciu w link). Teksty do wszystkich podstawowych zakładek czyli „O nas”, gdzie można znaleźć historię firmy, „Kontakt”, czyli formularz kontaktowy i dane adresowe oraz „Oferta”, w której znajdziemy opisy produktów i usług.

05

Teksty SEO

Teksty zoptymalizowane pod mechanizmy wyszukiwarek internetowych, zawierające odpowiednie słowa kluczowe we właściwej ilości. Przy ich tworzeniu korzysta się z zewnętrznych narzędzi pozwalających dobrać frazy kluczowe. Kiedyś pisane głównie jako teksty zapleczowe (czyli niewidoczne dla użytkownika) o wątpliwej jakości merytorycznej, przeładowane frazami kluczowymi. Obecnie teksty optymalizowane pod wyszukiwarki internetowe muszą być jednak przede wszystkim merytoryczne i ciekawe dla czytelnika.

06

Posty do social media

Treści postów do social media mają najczęściej charakter bardzo krótkich i wyraźnie zachęcających do działania wpisów. Opatrzone zdjęciami lub materiałami video mają na celu zwiększenie zaangażowania odbiorców oraz kierowania ich na stronę internetową Twojej firmy.

Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE

Odbierz bezpłatny tekst próbny

Chciałbyś sprawdzić, jak radzimy sobie w copywritingu? Skontaktuj się z nami i odbierz bezpłatny tekst próbny na wybrany temat.

Odbierz bezpłatną kampanię
na social media

Odbierz bezpłatny tekst próbny

Przykładowe pakiety copywritingu

Copywriting jest to bardzo rozbudowana oraz indywidualna usługa. Z tego powodu nie chcemy ograniczać naszych klientów gotowymi pakietami.

Poniżej znajdują się przykładowe warianty, które zostały przez nas skonfigurowane, tak by każdy klient miał najlepsza wersję usługi.

Basic

399zł

/ msc

Standard

799zł

/ msc

Pro

1.599zł

/ msc

.

Indywidualny projekt fotografii reklamowej

Potrzebujesz czegoś więcej? W takim razie indywidualny projekt fotografii reklamowej jest właśnie dla Ciebie.

Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej zaawansowanego projektu to skontaktuj się z nami, a my prześlemy Tobie indywidualną wycenę wraz z naszym pomysłem!

Sprawdź, jak przebiega proces tworzenia tekstu

Określenie celu

Zanim przystąpimy do napisania treści, musimy dowiedzieć się do kogo będzie skierowana i co chcemy za jej pomocą osiągnąć. Konieczne będzie zatem odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań. Czy tekst ma mieć charakter informacyjny? Może jego celem jest pozyskanie klientów, a jeśli tak, to w jaki sposób? Tekst powinien prowadzić bezpośrednio do sprzedaży? Jak w takim razie będzie przebiegał proces zakupowy? Wspólnie z Tobą zastanowimy się, czy dany tekst jest w stanie osiągnąć wyznaczony cel.

01

Zebranie i analiza danych

Na tym etapie staramy się dowiedzieć więcej o Twojej firmie, jej działaniach i określić do kogo będzie skierowany konkretny tekst. Przeanalizujemy konkurencję i jej produkty, a następnie pogrupujemy informacje w taki sposób, aby wyodrębnić z nich to, co najistotniejsze. W przypadku tekstów specjalistycznych konieczne może być także poszerzenie wiedzy. Działamy w branży motoryzacyjnej od lat, ale zawsze staramy się śledzić nowinki techniczne oraz aktualne trendy w copywritingu, aby przygotować dla Ciebie profesjonalne treści na najwyższym poziomie.

02

Opracowanie koncepcji

To bardzo istotny element kreatywnego pisania i nie zawsze przebiega w identyczny sposób. Niekiedy wystarczy nam jedna lub kilka koncepcji podejścia do danego tematu. Bywa jednak, że stajemy przed koniecznością wyboru spośród kilkunastu. Zawsze staramy się uzgodnić wersję, która najbardziej Ci się spodoba, a będzie jednocześnie spełniać swoje podstawowe funkcje i realizować wyznaczony na wstępie cel.

03

Pisanie

To w jaki sposób piszemy zależy od tak wielu czynników, że trzeba by poświęcić temu odrębny wpis. W niektórych przypadkach zaczynamy od tworzenia nagłówków, w innych od napisania Call To Action, czyli wezwania do działania, a czasem od pisania tekstu głównego. Niezależnie od tego Ty otrzymujesz zawsze gotowy tekst, skonstruowany w taki sposób, że odbiorcy chętnie go przeczytają.

04

Redakcja i poprawki

Redakcję tekstu przeprowadzamy sami, ale liczymy się z tym, że sam możesz mieć uwagi do tego, co napisaliśmy. Na tym etapie staramy się nie tyle poprawić słowa lub fragmenty, które Ci się nie podobają, ile raczej pokazać, że są one starannie dobrane w taki sposób, aby działały. Pamiętaj, że copywriting to teksty reklamowe, które mają wywołać w odbiorcach konkretne emocje i zachęcić ich do działania. Nie muszą się podobać, mają być skuteczne.

05
01

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

02

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

03

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

04

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

05

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

06

Strategia Social Media

Po pierwsze – strategia! Przed rozpoczęciem opracowywania strategii organizujemy warsztaty on-line, podczas których wspólnie określamy cele biznesowe oraz wytyczne strategii komunikacji. Prowadzenie mediów społecznościowych zawsze powinno dążyć do gromadzenia społeczności wokół marki, która jest zainteresowana daną tematyką. Określenie celów biznesowych pozwala nam na zdefiniowanie grup docelowych i określeniu person do których będzie skierowany content.

Do czego przyda Ci się copywriting?

Większy ruch na stronie

Wartościowe i zoptymalizowane pod algorytmy wyszukiwarek teksty sprawiają, że Twoja strona znajduje się w czołowych wynikach wyszukiwania. To właśnie tam najczęściej ludzie szukają tego, czego potrzebują. Możesz być pewien, że dzięki dobrym tekstom ruch organiczny na Twojej stronie gwałtownie wzrośnie.

Wzrost konwersji

Użytkownicy o wiele chętniej będą wchodzić w interakcje, gdy zachęcisz ich do tego atrakcyjną treścią. Dobrze napisany tekst gwarantuje, że klienci dużo częściej będą wykonywać zamierzone czynności, bez względu na to, czy będzie to zakup produktu, kliknięcie w link czy napisanie komentarza. Spowoduje to wzrost konwersji.

Większa rozpoznawalność

Im więcej interakcji i działań wykonanych przez użytkowników tym większa rozpoznawalność Twojej marki. Pamiętaj, że odbiorcy chętnie udostępniają atrakcyjne treści, co skutecznie zwiększa zasięg firmy i poszerza grono potencjalnych klientów. Większa rozpoznawalność Twojej firmy znacząco wpłynie na zyski .

Kreowanie wizerunku eksperta

Dostarczając odbiorcom profesjonalnych treści z branży motoryzacyjnej, stajesz się w ich oczach ekspertem. Buduje to zaufanie oraz sprawia, że możesz pozwolić sobie na zróżnicowanie oferty, uwzględniając w niej sekcję premium. Kreowanie wizerunku eksperta podniesie wiarygodność Twojej firmy oraz znacząco wpłynie na jej zyski.

Wzrost sprzedaży

To wypadkowa wszystkich pozostałych korzyści. Więcej klientów zachęconych ciekawymi treściami oznacza większe zyski. Postrzeganie Cię w roli eksperta, to z kolei większe przekonanie o tym, że świadczysz usługi wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

W sierpniu 2021 pojawiła się najnowsza aktualizacja google’owskiego Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide. Możemy w niej przeczytać: „Tworzenie przykuwających uwagę i przydatnych treści prawdopodobnie wpłynie na Twoją witrynę bardziej niż jakikolwiek inny z omówionych tu czynników. Odbiorcy rozpoznają dobry content od razu, gdy tylko go widzą i zapewne będą chcieli skierować ku niemu także innych użytkowników. Może odbywać się to poprzez wpisy na blogach, media społecznościowe, maile, fora i inne”. Z Google się nie dyskutuje. Podobnie jak z danymi, które jasno potwierdzają efektywność content marketingu, m.in. w zakresie przełożenia na zyski. Wskazuje się, że koszty związane z content marketingiem są o około 65% mniejsze niż wydatki na tzw. outbound marketing (reklamy w mediach tradycyjnych oraz internetowych, ulotki, katalogi, mailingi, SMS-y etc.), a generują ponad trzy razy więcej leadów.

Treści firmowe nierzadko są elementem pokazującym potencjalnemu klientowi „zobacz jacy jesteśmy fajni”. Inaczej jednak będzie się określało „fajność” kancelarii prawnej, a inaczej kiosku sprzedającego e-papierosy – musisz mieć to na uwadze. W zasadzie nie ma tu większego problemu z inspirowaniem się. Pozostaje tylko kwestia tego, czy aktualność ma być po prostu informacją zawierającą przekaz „wydarzyło się X”, czy też będą tam wplecione elementy emocjonalne i/lub komentarz autora. Jeżeli w grę wchodzi „czysta” informacja to wystarczy, aby była ona rzetelna i zawierała wszystkie najważniejsze fakty. W przypadku treści zawierających komentarz autora warto posiadać swój własny unikalny styl, który szybko pozwoli czytelnikom poznać autora. Inspiracje można wyszukiwać na serwisach społecznościowych takich jak Twitter czy Facebook, ale także w Google Trends czy serwisach, gdzie przebywa duża ilość aktywnych użytkowników, jak na

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Nie słowa, a czyny świadczą o naszych możliwościach

Zainteresowały Cię nasze projekty copywritingu?

Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt copywritingu


Najczęściej zadawane pytania...

Dlaczego copywriting jest ważny?

Social media marketing (SMM) to działania nakierowane na generowanie ruchu internetowego i budowanie pozytywnego wizerunku marki. Pojęcie kryje w sobie ogół czynności wykonywanych na różnych kanałach np.: Facebook, Instagram, Twitter, czy LinkedIn. Do marketingu w mediach Bez atrakcyjnych i dobrze zoptymalizowanych treści bardzo trudno obecnie przebić się do czołowych wyników w internetowych wyszukiwarkach. Dobry content nie tylko zachęca do przekierowania na stronę Twojej firmy, sprawia także, że odbiorcy chętnie na niej zostają i wracają w przyszłości. Chętniej wykonują też pożądane działania i dokonują zakupów.

Ile czasu trwa przygotowanie tekstu?

Wszystko zależy od tego jakiego rodzaju tekst potrzebujesz. W przypadku krótkich tekstów blogowych lub treści na stronę internetową teksty powstają dość szybko, niekiedy nawet z dnia na dzień. Teksty specjalistyczne wymagają więcej czasu i sięgnięcia do zewnętrznych źródeł. Jeśli chcesz mieć na swojej stronie eksperckie treści najwyższej, warto uzbroić się w cierpliwość.

Po czym poznać, że copywriting jest skuteczny?

Social media to platformy społecznościowe, w których efektywność działań można z łatwością zweryfikować, a dzięki temu szybko ocenić wartość marketingową np. kampanii w mediach społecznościowych. Skuteczne działania w social O skuteczności copywritingu najłatwiej przekonasz się obserwując ruch na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Dobre teksty zapewnią wysoki współczynnik konwersji, a poszczególne treści będą częściej udostępniane przez użytkowników. Twoja firma stanie się bardziej rozpoznawalna, a dzięki treściom specjalistycznym będziesz postrzegany jako ekspert w branży motoryzacyjnej.

Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz
Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz