Projektujemy innowacyjne strony www, będące wizytówką Twojej firmy

Projektujemy internetowe strony firmowe, landing page’s, serwisy produktowe, portale informacyjne i blogi.

strony internetowe

Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty czy usługi.

Gwarancja skuteczności strony internetowej

Stworzymy indywidualny projekt strony www z gwarancją skuteczności za 699 zł/mc.

Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.

Strona www spełnia funkcję komunikacyjną. Daje możliwość komentowania treści oraz nawiązywania kontaktu poprzez formularz kontaktowy.

Umożliwia także budowanie wizerunku marki oraz zwiększenie rozpoznawalności. Jest miejscem, w którym możesz zaprezentować eksperckie treści z branży motoryzacyjnej, dzięki którym staniesz się w oczach klientów ekspertem.

Czym jest profesjonalna strona internetowa?

Strona internetowa w sensie technicznym to zbiór połączonych podstron umieszczonych na serwerze pod jednym adresem domeny.

strony internetowe

Prościej mówiąc, to wizytówka Twojej firmy, która powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiające klientom poznanie oferty firmy, skontaktowanie się z Tobą, a nawet dokonania zakupów.

Strona internetowa pełni funkcję informacyjną oraz marketingową. Może stanowić narzędzie promocyjne, będąc tablicą reklamową, która zachowuje jednocześnie pozostałe, równie ważne funkcje.

Co zawiera kompleksowy projekt strony www?

Dążymy do pozycji lidera w zakresie tworzenia narzędzi internetowych i strategii marketingowych, które osiągają cele biznesowe dla naszych klientów.

Wierzymy, że dzięki naszej wiedzy eksperckiej i wieloletniemu doświadczeniu, przyczyniamy się do rozwoju przedsiębiorstw w cyfrowym świecie.

01

Domena i hosting

Domena to inaczej adres internetowy. Pod tym adresem klienci będą mogli znaleźć Twoją stronę internetową. Hosting jest miejscem na pliki, strony www oraz pocztę e-mail. Domena i hosting są nierozdzielne, stanowią całość dzięki której możesz mieć stronę www oraz pocztę w danej domenie.

02

Tekst

Skoro strona firmowa ma być Twoja wizytówką, to musi znaleźć się na niej odpowiednia treść. Absolutne minimum stanowią tutaj: charakterystyka firmy, zawarta często w zakładce „O nas”, oferta, opis współpracy krok po kroku oraz tzw. FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania. Warto również umieścić przykładowe realizacje projektów oraz zakładkę „Blog”, w której powinny znaleźć się wartościowe treści branżowe.

03

Zdjęcia i grafika

Nawet najciekawsza treść nie może obecnie istnieć bez zdjęć i grafiki. Oprócz funkcji ilustracyjnej zdjęcia i grafika mogą pełnić rolę informacyjną i marketingową. Trudno wyobrazić sobie sklep internetowy bez zdjęć produktów, z kolei długie wpisy blogowe lub artykuły eksperckie w formie ściany tekstu szybko męczą wzrok i zniechęcają użytkowników do odwiedzania danej strony.

04

Makieta UX i UI

Makieta UX (ang. User Experience, czyli doświadczenie użytkownika) to wizualne przedstawienie wszystkich elementów na stronie www, pokazujące ich wielkość, rozmieszczenie oraz zależności między nimi. Makieta UI (ang. User Interface, czyli interfejs użytkownika) to szkic widoku strony pokazujący rozkład treści, grafiki i przycisków pozwalający skoncentrować się na analizie funkcjonalności strony.

05

SEO

SEO (ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek internetowych. To działanie mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej oraz osiągnięcie przez nią najwyższej pozycji w bezpłatnych (organicznych) wynikach wyszukiwania.

Co wyróżnia nasze projekty stron internetowych?

Szukasz kompetentnej firmy aby wykonała dla Ciebie usługę?

A może warto pomyśleć o kompleksowym rozwiązaniu Twojego problemu czy potrzeby!

Projekt AUTOMOTIVE to rozwiązanie oferujące produkty i usługi wraz z ich obsługą czy wdrożeniem. Innowacja naszego projektu polega na tym iż dostarczamy gotowy produkt lub usługę z gwarancją jej skuteczności.

Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE

Odbierz bezpłatny projekt strony głównej Twojej firmy

Chcesz się przekonać, że jesteśmy w stanie zaprojektować profesjonalną stronę www dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami i odbierz bezpłatny projekt strony głównej przygotowany specjalnie dla Ciebie.

Odbierz bezpłatny projekt strony internetowej

Dopasuj wielkość strony do swoich potrzeb

Wygodny model subskrypcyjny ustalany indywidualnie wg potrzeb Twojej firmy. Poniżej prezentujemy przykładowe warianty.

Basic

699zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 6.999 zł.

Produkt:

Obsługa:

Standard

999zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 9.999 zł.

Produkt:

Obsługa:

Pro

1.299zł

/ msc

Możliwość płatności jednorazowej. Przy płatności jednorazowej cena wynosi 12.999 zł.

Produkt:

Obsługa:

.

Indywidualny projekt strony internetowej

Potrzebujesz czegoś więcej? W takim razie indywidualny projekt strony internetowej jest właśnie dla Ciebie.

Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej zaawansowanego projektu to skontaktuj się z nami, a my prześlemy Tobie indywidualną wycenę wraz z naszym pomysłem!

Każdy projekt zawiera:

*Hosting, domena oraz certyfikat SSL są bezpłatne na rok

strony internetowe

Sprawdź, jak przebiega proces tworzenia strony internetowej

Analiza informacji

Przed przystąpieniem do tworzenia strony internetowej musimy ustalić, jaki cel zamierzasz osiągnąć i jaka jest grupa docelowa Twoich klientów. Zadamy Ci w związku z tym szereg pytań, a na podstawie udzielonych odpowiedzi nasz projektant przystąpi do etapu planowania procesu tworzenia strony www.

01

Planowanie

Na tym etapie planujemy, jak będzie wyglądała architektura strony internetowej, gdzie znajdą się poszczególne elementy oraz jakie technologie będą niezbędne, aby uzyskać oczekiwane efekty. Tworzymy mapę całej witryny, która posłuży do opracowania systemu nawigacji po stronie internetowej.

02

Projektowanie

Webdesign, czyli właśnie projektowanie strony to etap, w którym nasz webdesigner wciela w życie zatwierdzony przez Ciebie plan. Strona internetowa musi być czytelna i przyjazna dla użytkownika, a grafik musi wiedzieć, czym kierować się przy tworzeniu strony wizualnej. Na tym etapie staramy się pogodzić te wszystkie elementy, co pozwoli przejść do etapu kodowania.

03

Kodowanie

To etap w którym webdeveloper tworzy na podstawie mapy, szkieletu oraz prototypów graficznych rzeczywistą witrynę. Kod strony powstaje przy użyciu technologii HTML, CSS i JavaScript i dzieli się na dwie części: frontend (czyli wszystko to, co widzą użytkownicy na ekranie swojego urządzenia) i backend (to czego nie widzą, a co jest niezbędne do działania strony www, np. bazy danych).

04

Testowanie i wdrożenie

Testowanie to rutynowa czynność podczas której sprawdzamy czy strona działa i nie zawiera błędów. Wykonujemy testy funkcjonalności, użyteczności i wydajności, po których możesz być pewien, że strona jest gotowa na przyjęcie Twoich klientów. Po zatwierdzeniu strona jest wgrywana na serwer i testowana raz jeszcze, aby upewnić się, że wszystkie pliki zostały przesłane a witryna działa bez zarzutu.

05

Zarządzanie i rozwój

Proces tworzenia strony zakończony, ale nie musi to wcale oznaczać końca naszej współpracy. Strona internetowa nieustannie musi się rozwijać. Ktoś musi również na bieżąco nią zarządzać, reagować na awarie oraz wprowadzać aktualizacje (zwłaszcza na stronach opartych na systemie CMS). Decydując się na współpracę z nami masz zagwarantowane dodatkowe wsparcie techniczne przy wdrażaniu zmian, czy dodawaniu kolejnych podstron.

06

Konserwacja i rozwój

W tym momencie proces tworzenia strony internetowej się zakończył, ale nie zakończył się jej rozwój. Ostatnim etapem w całej tej historii jest więc zarządzanie stroną oraz jej dalsza optymalizacja w celu pozyskania większej ilości odbiorców. Większość agencji i freelancerów z przyjemnością podejmuje dłuższą współpracę ze swoimi klientami. Może ona dotyczyć okresu gwarancyjnego czy dodatkowego wsparcia przy wprowadzaniu ewentualnych zmian i dodawaniu nowych podstron. Warto też pomyśleć o promocji nowej witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. W przypadku branż z małą konkurencją i firm lokalnych, może wystarczyć podstawowa optymalizacja SEO. Natomiast w przypadku konkurencyjnych branż, wymagane będzie kompleksowe pozycjonowanie. Na koniec pozostają oczywiście kwestie aktualizowania witryny – w szczególności dla stron opartych na systemie CMS. Zapobiegną one błędom i zmniejszą zagrożenie bezpieczeństwa.

07
01

Analiza informacji

Przed przystąpieniem do tworzenia strony internetowej musimy ustalić, jaki cel zamierzasz osiągnąć i jaka jest grupa docelowa Twoich klientów. Zadamy Ci w związku z tym szereg pytań, a na podstawie udzielonych odpowiedzi nasz projektant przystąpi do etapu planowania procesu tworzenia strony www.

02

Planowanie

Na tym etapie planujemy, jak będzie wyglądała architektura strony internetowej, gdzie znajdą się poszczególne elementy oraz jakie technologie będą niezbędne, aby uzyskać oczekiwane efekty. Tworzymy mapę całej witryny, która posłuży do opracowania systemu nawigacji po stronie internetowej.

03

Projektowanie

Webdesign, czyli właśnie projektowanie strony to etap, w którym nasz webdesigner wciela w życie zatwierdzony przez Ciebie plan. Strona internetowa musi być czytelna i przyjazna dla użytkownika, a grafik musi wiedzieć, czym kierować się przy tworzeniu strony wizualnej. Na tym etapie staramy się pogodzić te wszystkie elementy, co pozwoli przejść do etapu kodowania.

04

Kodowanie

To etap w którym webdeveloper tworzy na podstawie mapy, szkieletu oraz prototypów graficznych rzeczywistą witrynę. Kod strony powstaje przy użyciu technologii HTML, CSS i JavaScript i dzieli się na dwie części: frontend (czyli wszystko to, co widzą użytkownicy na ekranie swojego urządzenia) i backend (to czego nie widzą, a co jest niezbędne do działania strony www, np. bazy danych).

05

Testowanie i wdrożenie

Testowanie to rutynowa czynność podczas której sprawdzamy czy strona działa i nie zawiera błędów. Wykonujemy testy funkcjonalności, użyteczności i wydajności, po których możesz być pewien, że strona jest gotowa na przyjęcie Twoich klientów. Po zatwierdzeniu strona jest wgrywana na serwer i testowana raz jeszcze, aby upewnić się, że wszystkie pliki zostały przesłane a witryna działa bez zarzutu.

06

Zarządzanie i rozwój

Proces tworzenia strony zakończony, ale nie musi to wcale oznaczać końca naszej współpracy. Strona internetowa nieustannie musi się rozwijać. Ktoś musi również na bieżąco nią zarządzać, reagować na awarie oraz wprowadzać aktualizacje (zwłaszcza na stronach opartych na systemie CMS). Decydując się na współpracę z nami masz zagwarantowane dodatkowe wsparcie techniczne przy wdrażaniu zmian, czy dodawaniu kolejnych podstron.

06

Konserwacja i rozwój

W tym momencie proces tworzenia strony internetowej się zakończył, ale nie zakończył się jej rozwój. Ostatnim etapem w całej tej historii jest więc zarządzanie stroną oraz jej dalsza optymalizacja w celu pozyskania większej ilości odbiorców. Większość agencji i freelancerów z przyjemnością podejmuje dłuższą współpracę ze swoimi klientami. Może ona dotyczyć okresu gwarancyjnego czy dodatkowego wsparcia przy wprowadzaniu ewentualnych zmian i dodawaniu nowych podstron. Warto też pomyśleć o promocji nowej witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. W przypadku branż z małą konkurencją i firm lokalnych, może wystarczyć podstawowa optymalizacja SEO. Natomiast w przypadku konkurencyjnych branż, wymagane będzie kompleksowe pozycjonowanie. Na koniec pozostają oczywiście kwestie aktualizowania witryny – w szczególności dla stron opartych na systemie CMS. Zapobiegną one błędom i zmniejszą zagrożenie bezpieczeństwa.

Projekt strony www pełen korzyści

Dostępność 24/7

Klienci chcą dowiedzieć się czegoś na temat produktów lub Twojej firmy poza godzinami pracy? Nic prostszego, firmowa strona internetowa działa przecież cały czas i jest dostępna do wglądu z każdego miejsca na świecie. Twoja strona internetowa jest dostępna 24/7 dzięki temu Twoi klienci mogą z niej skorzystać w każdej chwili.

Oszczędność

Twoja oferta będzie się z czasem rozszerzać i zmieniać. W przypadku materiałów drukowanych jak wizytówki, ulotki czy katalogi, nawet drobna zmiana wiąże się z koniecznością wydrukowania ich ponownie, a to generuje dodatkowe koszty. Na stronie internetowej zmian dokonasz błyskawicznie, oszczędzając nie tylko pieniądze ale i czas.

Reklama

Profesjonalna, atrakcyjna wizualnie i dobrze pozycjonowana strona internetowa, na której użytkownicy znajdą ciekawe i wartościowe treści stanie się nie tylko Twoją wizytówką, ale także dodatkową reklamą przedsiębiorstwa. Z czasem może ona się stać głównym narzędziem sprzedażowym Twojej firmy.

Komfort klientów

Dobrze zaprojektowana i przyjazna użytkownikowi strona www sprawi, że klienci chętniej będą ją odwiedzać. Mając świadomość, że zawsze znajdą na niej wszystkie potrzebne i aktualne informacje poczują, że dbasz o ich komfort i wygodę.

Zaufanie

Przed zakupem produktów lub usług klienci praktycznie zawsze sprawdzają informacje na temat Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej. Profesjonalna strona www na której można znaleźć informacje o firmie oraz pełną ofertę gwarantuje, że klienci chętniej obdarzą Cię zaufaniem.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Uzasadnienie jest proste: jeśli masz już stronę internetową, zarabianie na niej pozwoli Ci uzyskać dodatkowy dochód przy niewielkim wysiłku. Najczęściej wystarczy zainwestować trochę czasu i wysiłku tylko na samym początku. Na przykład, gdy reklamy wyświetlane są we właściwych miejscach na Twojej stronie internetowej lub zgadzasz się na warunki nowych treści sponsorowanych, większość pracy wykona Twoja strona i pozyskany przez nią ruch. Istnieje wiele sposobów na zarabianie na stronie. Najlepsza dla Ciebie opcja będzie przede wszystkim zależała od niszy, osobistych zainteresowań i dostępnych zasobów. Idealnym rozwiązaniem jest zarabianie na stronie internetowej bez obniżania poziomu doświadczeń użytkowników. Mając to na uwadze, nie sprzedawaj powierzchni reklamowej na bokach i w centrum Twojej strony reklamodawcom, ponieważ takie reklamy nie wpasują się w Twoje treści. Zamiast tego, poznaj sposoby na zarabianie na stronie internetowej, które b

Google lubi zoptymalizowaną stronę. Lubią ją też Twoi klienci. Jak sprawić, żeby roboty Google i użytkownicy otrzymali informacje, które chcemy przekazać? Słowo klucz to optymalizacja. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę, by strona znalazła się w SERP. Zacznijmy od tego, co wpływa na pozycję witryny w SERP (strona z wynikami wyszukiwania). Mowa o elementach znajdujących się na stronie (on-page) i czynnikach spoza witryny oddziałujących na jej kondycję (off-page). Elementy wewnętrzne wymagające optymalizacji to między innymi treści i słowa kluczowe (w nagłówkach, adresie URL), architektura informacji, kod HTML, dostosowanie strony pod urządzenia mobilne, aktualizowanie contentu. Do czynników spoza strony, ale oddziałujących na nią zaliczamy linki kierujące do strony, jakość witryn na których znajdują się odnośniki, stopień zaufania do strony na podstawie algorytmu TrustRank, sygnały z social media.

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Nie słowa, a czyny świadczą o naszych możliwościach

Zainteresowały Cię nasze projekty stron internetowych?

Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt strony internetowej


Najczęściej zadawane pytania...

Co to jest strona internetowa?

Od strony technicznej jest to zbiór podstron umieszczonych na serwerze pod jednym adresem domeny. Dla firmy jest to przede wszystkim wizytówka, dzięki której klienci mogą dowiedzieć się czegoś o Twoim biznesie, poznać ofertę produktów lub usług, a także skontaktować się z Tobą.

Od czego zależy cena strony internetowej?

Na cenę strony internetowej składa się stopień jej zaawansowania. Bierzemy pod uwagę takie czynniki jak liczbą podstron, grafik, zdjęć oraz funkcjonalność samej strony. Strona zawierająca tylko podstawowe zakładki będzie tańsza niż ta, w której użytkownicy będą mogli także dokonać zakupów.

Ile czasu zajmuje stworzenie strony internetowej?

Trudno jednoznacznie określić czas tworzenia strony internetowej ponieważ zależy to głównie od tego, jakiej strony potrzebujesz oraz ile poprawek i zmian będziemy musieli wprowadzić na etapie projektowania. Stworzenie prostej wizytówki z kilkoma najważniejszymi zakładkami zajmie mniej czasu niż zaprojektowanie rozbudowanego sklepu internetowego z zewnętrznymi narzędziami umożliwiającymi płatności online.

Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz
Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz