Organizujemy eventy motoryzacyjne przyciągające klientów

Event marketing to narzędzie komunikacji, którego zadaniem jest promocja marki lub produktu.

Wykorzystując ideę organizacji wydarzenia, skupia odbiorców danej marki, wywołuje w nich określone emocje i wrażenia.

Gwarancja skuteczności strategii marketingowej

Tworzymy indywidualne projekty eventów z gwarancją skuteczności za 299 zł/mc.

Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.

Event jest dla ludzi przede wszystkim ciekawym sposobem spędzenia czasu.

Udział w atrakcyjnym wydarzeniu daje nie tylko możliwości poznania i doświadczenia nowych rzeczy, ale wywołuje pozytywne emocje.

Czym jest event marketing?

Event marketing to jeden z obszarów marketingu, którego zadaniem jest promocja marki lub produktu.

Wykorzystuje do tego ideę organizacji wydarzenia, które skupia odbiorców danej marki, wywołując w nich określone emocje i wrażenia.

Tego typu wydarzenia przyciągają klientów i poprzez bezpośredni kontakt budują więź z daną marką. Można powiedzieć, że event marketing jest narzędziem komunikacji zwiększającym zaangażowanie grupy odbiorców firmy.

Event marketing, a rozwój Twojej firmy

Organizowanie eventów jest bardzo popularnym sposobem realizacji celów biznesowych wielu firm.

Jest także formą promocji idei i inicjatyw, które są w stanie przykuć uwagę odbiorców zainteresowanych czymś więcej niż tylko produktami danej firmy. To także świetny sposób na integrację pracowników.

Eventy integracyjne stają się coraz bardziej popularne, nie tylko w wielkich korporacjach. W branży motoryzacyjnej najlepszymi przykładami zastosowania event marketingu są targi, otwarcie salonu samochodowego lub tzw. roadshow.

Co zawiera event marketing?

Organizację wydarzenia motoryzacyjnego mającego na celu promocję firmy należy rozpocząć od stworzenia planu. Tylko wtedy możemy liczyć na osiągnięcie zamierzonych efektów.

O tym jak to zrobić najlepiej mówi popularna reguła marketingu zwana zasadą 5P event marketingu. Ułatwia ona prowadzenie działań marketingowych, które są najkorzystniejsze z punktu widzenia właściciela firmy, uwzględniając przy tym bardzo istotny czynnik – ludzi.
01

Produkt

Wydarzenie oraz wartość jaką stanowi ono dla uczestników.

02

Cena

Oszacowanie ile uczestnicy są w stanie zapłacić za możliwość uczestnictwa w wydarzeniu.

03

Miejsce

Lokalizacja wydarzenia (przestrzeń otwarta czy zamknięta) oraz możliwości dojazdu.

04

Promocja

Promocja wydarzenia oraz zadbanie o dobre kontakty firmy z odbiorcami.

05

Ludzie

Zapewnienie komfortowych warunków pracownikom oraz uczestnikom eventu.

Co wyróżnia nasze projekty event marketingu?

Szukasz kompetentnej firmy aby wykonała dla Ciebie usługę?

A może warto pomyśleć o kompleksowym rozwiązaniu Twojego problemu czy potrzeby!

Projekt AUTOMOTIVE to rozwiązanie oferujące produkty i usługi wraz z ich obsługą czy wdrożeniem. Innowacja naszego projektu polega na tym iż dostarczamy gotowy produkt lub usługę z gwarancją jej skuteczności.

Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE

Bezpłatna konsultacja z ekspertem o event marketingu

Masz wątpliwości, że organizacja eventu motoryzacyjnego pomoże w rozwoju Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami i umów na bezpłatną konsultację ze specjalistą, który podpowie gdzie najlepiej zorganizować wydarzenie motoryzacyjne promujące Twoją firmę.

Bezpłatna konsultacja z ekspertem

Rodzaje eventów motoryzacyjnych

01

Imprezy integracyjne

To doskonały sposób integracji pracowników Twojej firmy. Sprawdza się zarówno w dużych korporacjach jak i małych firmach. Wspólny wypad na kręgle lub weekendowy wyjazd integracyjny może zbudować dobre relacje między pracownikami, a oni sami czują się lepiej traktowani, co w naturalny sposób przekłada się na efekty ich pracy.

02

Stoiska targowe

Polacy uwielbiają nowości, a targi branżowe są najlepszym miejscem, gdzie mogą oni zobaczyć ich mnóstwo w jednym miejscu. Warto zadbać, aby Twoje stoisko targowe wyróżniało się na tle innych. Z nami przekonasz się jak powinna wyglądać dobrze zorganizowana promocja Twojej firmy podczas targów motoryzacyjnych.

03

Road Show

Cykl wydarzeń marketingowych w różnych lokalizacjach geograficznych. Można powiedzieć, że to rodzaj marketingu objazdowego, polegającego na promowaniu firmy w różnych miejscach bez konieczności posiadania w nich swojego lokalu.

04

Akcje promocyjne (drift, go cart, off road itd.)

Szeroko zakrojone działania promocyjne mające na celu zwrócić uwagę na pewne cechy lub właściwości produktów danej marki. Może to być np. prezentacja możliwości danego samochodu lub pokaz jak wykonywane są usługi w Twojej firmie (np. autodetailing, blacharstwo lub wulkanizacja).

05

Premiery nowych modeli

Premiera nowego modelu samochodu to dla fanów motoryzacji wydarzenie, na które często czekają z wypiekami na twarzy. Powinno być zorganizowane z wielkim rozmachem, przy odpowiednim oświetleniu, a nawet z właściwą oprawą muzyczną. Zorganizujemy je tak, że Twoi klienci długo będą je wspominać.

06

Stoiska ekspozycyjne samochodów

To nie tyle event, co istotny element prezentacji produktów, zarówno podczas wydarzeń branżowych jak i w siedzibie firmy. Eleganckie stoisko ekspozycyjne staje się wizytówką Twojej firmy, przyciąga wzrok i wywiera wpływ na klienta, który postrzega daną markę jako bardziej prestiżową.

07

Otwarcie nowego salonu

Nie wystarczy oferować najlepszych samochodów w atrakcyjnych cenach aby zagwarantować sobie sprzedaż. Klienci nie kupią ich, jeśli nie będą wiedzieli, gdzie je sprzedajesz. Promocja otwarcia nowego salonu samochodowego sprawi, że już na starcie przyciągniesz do swojej firmy tłumy.

Proces przygotowania eventu motoryzacyjnego

Przygotowując jakikolwiek event motoryzacyjny należy zadbać nie tylko o to by był atrakcyjny i przyciągnął odbiorców.

Zanim zaczniemy świętować spektakularny sukces konieczne jest poczynienie pewnych przygotowań, bez których nawet najlepszy pomysł skazany jest na niepowodzenie.

Oto jak w kilku krokach wygląda proces przygotowania takiego eventu.

Harmonogram

Podstawową kwestią jest to, czy event ma mieć charakter lokalny czy ogólnokrajowy. W przypadku eventów online będzie to miało drugorzędne znaczenie, ale jeśli planujemy zorganizować wydarzenie w realnej przestrzeni należy wziąć pod uwagę nie tylko lokalizację ale i warunki pogodowe. W przypadku eventów objazdowych konieczne będzie zaplanowanie logistyki. A to tylko kilka kwestii z którymi przyjdzie nam się zmierzyć tworząc harmonogram wydarzenia.

01

Budżet

To bardzo trudny etap całego procesu. Zaplanowanie, na co i ile pieniędzy wydamy, to zaledwie początek. Istotne jest również pozyskanie sponsorów oraz zapewnienie im możliwości prezentacji swoich produktów bądź zorganizowanie przestrzeni w której będą mogli je reklamować. Decydując się na współpracę z instytucjami publicznymi lub władzami miasta, musimy liczyć się z dodatkowymi opłatami. Pozostaje oczywiście kwestia wynagrodzeń dla pracowników, opłat za wynajęcie i transport sprzętu itp. Zaplanowanie budżetu uchroni pozwoli nam realnie spojrzeć, na organizację jakiego eventu nas stać.

02

Partnerzy

Niekiedy mylnie utożsamiani ze sponsorami, partnerzy to tak naprawdę osoby lub firmy, które pomagają nam w organizacji eventu na zasadzie obopólnych korzyści. Organizując event motoryzacyjny w bliskim sąsiedztwie lokalu gastronomicznego możesz zapewnić jego właścicielowi dzienny utarg przekraczający tygodniowe przychody. Jednak gdy jest to jeden z wielu tego typu lokali w okolicy, trudno będzie zagwarantować mu tego typu profity. Warto pamiętać, aby partnerską współpracę opierać na uczciwych zasadach.

03

Promocja

Organizując event motoryzacyjny warto go odpowiednio wypromować wybierając adekwatne do tego kanały komunikacji. Billboardy, reklamy w mediach społecznościowych oraz wspólne kampanie reklamowe z partnerami nie wystarczą. Należy zadbać również o relacjonowanie wydarzenia na żywo, a także stosowną relację tuż po jego zakończeniu. Istotne będą również gadżety reklamowe, zwłaszcza takie, które wyjdą poza standardowy schemat długopisów z logo firmy.

04

Logistyka

Im większy event tym większe trudności logistyczne dla organizatora. Logistyka to nie tylko konieczność przewiezienia sprzętu i ludzi, to także wszelkie działania związane z pozyskaniem i szkoleniem wolontariuszy. To również dystrybucja materiałów reklamowych oraz przydzielenie poszczególnym osobom konkretnych zadań.

05
01

Harmonogram

Podstawową kwestią jest to, czy event ma mieć charakter lokalny czy ogólnokrajowy. W przypadku eventów online będzie to miało drugorzędne znaczenie, ale jeśli planujemy zorganizować wydarzenie w realnej przestrzeni należy wziąć pod uwagę nie tylko lokalizację ale i warunki pogodowe. W przypadku eventów objazdowych konieczne będzie zaplanowanie logistyki. A to tylko kilka kwestii z którymi przyjdzie nam się zmierzyć tworząc harmonogram wydarzenia.

02

Budżet

To bardzo trudny etap całego procesu. Zaplanowanie, na co i ile pieniędzy wydamy, to zaledwie początek. Istotne jest również pozyskanie sponsorów oraz zapewnienie im możliwości prezentacji swoich produktów bądź zorganizowanie przestrzeni w której będą mogli je reklamować. Decydując się na współpracę z instytucjami publicznymi lub władzami miasta, musimy liczyć się z dodatkowymi opłatami. Pozostaje oczywiście kwestia wynagrodzeń dla pracowników, opłat za wynajęcie i transport sprzętu itp. Zaplanowanie budżetu uchroni pozwoli nam realnie spojrzeć, na organizację jakiego eventu nas stać.

03

Partnerzy

Niekiedy mylnie utożsamiani ze sponsorami, partnerzy to tak naprawdę osoby lub firmy, które pomagają nam w organizacji eventu na zasadzie obopólnych korzyści. Organizując event motoryzacyjny w bliskim sąsiedztwie lokalu gastronomicznego możesz zapewnić jego właścicielowi dzienny utarg przekraczający tygodniowe przychody. Jednak gdy jest to jeden z wielu tego typu lokali w okolicy, trudno będzie zagwarantować mu tego typu profity. Warto pamiętać, aby partnerską współpracę opierać na uczciwych zasadach.

04

Promocja

Organizując event motoryzacyjny warto go odpowiednio wypromować wybierając adekwatne do tego kanały komunikacji. Billboardy, reklamy w mediach społecznościowych oraz wspólne kampanie reklamowe z partnerami nie wystarczą. Należy zadbać również o relacjonowanie wydarzenia na żywo, a także stosowną relację tuż po jego zakończeniu. Istotne będą również gadżety reklamowe, zwłaszcza takie, które wyjdą poza standardowy schemat długopisów z logo firmy.

05

Logistyka

Im większy event tym większe trudności logistyczne dla organizatora. Logistyka to nie tylko konieczność przewiezienia sprzętu i ludzi, to także wszelkie działania związane z pozyskaniem i szkoleniem wolontariuszy. To również dystrybucja materiałów reklamowych oraz przydzielenie poszczególnym osobom konkretnych zadań.

Do czego przyda Ci się event marketing?

Pozyskanie nowych odbiorców

Wydarzenia motoryzacyjne przyciągają zwykle tłumy widzów. Wśród nich znajdują się także Twoi potencjalni klienci. Warto zorganizować event w taki sposób, aby zachęcić ich do skorzystania z oferty Twojej firmy w przyszłości.

Budowanie relacji z klientami

Event motoryzacyjny to świetna okazja do spotkania z klientami. Mogą oni nie tylko zobaczyć produkty i usługi oferowane przez Twoją firmę, ale także poznać ludzi, którzy za nimi stoją. Budowanie relacji z klientami zapewni Twojej firmie długoterminowe zyski.

Prezentacja produktów i usług

Produkty i usługi doskonale zaprezentowane na stronie lub w katalogu nigdy nie zastąpią prezentacji na żywo. Podczas eventów motoryzacyjnych klienci mogą często nie tylko obejrzeć ale i dotknąć lub przetestować poszczególne produkty.

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Dobrze zorganizowany i wypromowany event motoryzacyjny, to oczywiście większa rozpoznawalność Twojej firmy. Zadowoleni uczestnicy eventu będą chętnie dzielić się wrażeniami w mediach społecznościowych, co zapewni Ci dodatkową reklamę.

Poszerzenie wiedzy odbiorców na temat firmy i jej produktów

Podczas eventu motoryzacyjnego uczestnicy mogą dowiedzieć się wielu nowych rzeczy na temat produktów i usług, ale także samej firmy. Prezentacje, panele dyskusyjne oraz rozmowy z przedstawicielami firmy dostarczą klientom wiedzy, która pozwoli im bardziej świadomie kupować Twoje produkty.

Rozgłos medialny

Wydarzenie motoryzacyjne przyciągające tłumy, dzięki odpowiedniej promocji zapewni błyskawiczny rozgłos Twojej firmie. Artykuły i notatki prasowe oraz relacje w mediach społecznościowych samych uczestników sprawią, że Twoja marka dotrze do wielu nowych odbiorców. Rozgłos medialny sprawi że wiele nowych osób się dowie o Twojej firmie.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Event marketing służy budowaniu relacji z klientami, bo kreuje lojalność, która wykracza poza satysfakcję klienta. Eventem może być zarówno wielka impreza masowa, jak i małe, kameralne spotkanie dla wybranych gości. Najważniejsze, by dane wydarzenie było zorganizowane w oparciu o potrzeby i preferencje uczestników, a nie organizatorów. Każdy event jest inny i uczy nas czegoś nowego. Wyróżniamy eventy: • wewnętrzne i zewnętrzne, • zamknięte i otwarte, • darmowe i biletowane, • jednodniowe i kilkudniowe, • stacjonarne, hybrydowe i online. Event marketing realizujemy zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym, z użyciem różnego rodzaju narzędzi marketingowych. Poza samym wydarzeniem, kluczem do sukcesu w event marketingi jest mądrze przemyślana strategia promocji wydarzenia oraz komunikacji z potencjalnymi uczestnikami. Event marketing to jedna z form bezpośredniego dotarcia do reprezentantów konkretnej grupy docelowej. Przykładami eventó

Event marketing – święty Graal i wielka niewiadoma. Przez wielu bywa mylnie rozumiany jako promowanie eventów. O tym, co to jest event marketing i jak można wykorzystać marketing eventowy do podkręcenia wyników w firmie, dowiesz się z artykułu! Zapraszam do lektury.. Na początku warto się zastanowić, czym jest, a czym nie jest event marketing. W sieci można znaleźć liczne definicje hasła marketing eventowy. Część specjalistów określa event marketing jako działania marketingowe ukierunkowane na tworzeniu imprez reklamujących dany produkt lub usługę. Zdecydowanie nie jest to pełna definicja. Anna Kalinowska-Żeleźnik dodaje, że marketing eventowy to „narzędzie wspomagające działania z zakresu komunikacji marketingowej”. To ciekawe podejście, ponieważ traktuje event marketing jako coś więcej, niż organizacja imprez.

Sprawdź nasze najlepsze projekty

Nie słowa, a czyny świadczą o naszych możliwościach

Zainteresowały Cię nasze projekty event marketingu ?

Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt event marketingu


Najczęściej zadawane pytania...

Co to jest event marketing?

Event marketing to narzędzie komunikacji, którego zadaniem jest promocja marki lub produktu. Wykorzystując ideę organizacji wydarzenia, skupia odbiorców danej marki, wywołuje w nich określone emocje i wrażenia.

Dlaczego ludzie lubią eventy?

Event jest dla ludzi przede wszystkim ciekawym sposobem spędzenia czasu. Udział w atrakcyjnym wydarzeniu daje nie tylko możliwości poznania i doświadczenia nowych rzeczy, ale wywołuje pozytywne emocje. Organizowanie eventów dla pracowników firmy bardzo dobrze wpływa na proces integracji zespołu, co przekłada się na wzrost wydajności i zadowolenia pracowników.

O czym trzeba pamiętać organizując wydarzenie motoryzacyjne?

Aby event motoryzacyjny był atrakcyjny i przyciągał odbiorców warto zadbać o przygotowanie harmonogramu wydarzenia i zaplanowaniu budżetu. Kwestie finansowe ułatwi z pewnością pozyskanie sponsorów i partnerów. Niezbędna będzie również promocja wydarzenia i dopięcie na ostatni guzik wszelkich spraw logistycznych, jak transport, podział zadań oraz dystrybucja materiałów reklamowych.

Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz
Oddział Kraków
Oddział Łódź
Oddział Bydgoszcz