Tworzymy skuteczne kampanie social media
Branża motoryzacyjna daje wiele możliwości: Facebook, Instagram, YouTube. Nie musisz płacić za reklamy we wszystkich social media.
Kampanię reklamową prowadzisz zawsze tam, gdzie znajduje się najwięcej Twoich odbiorców, a tym samym „laserowo” wybierać kto zostanie Twoim klientem.
Gwarancja skuteczności kampanii social media
Tworzymy indywidualne projekty kampanii social media z gwarancją skuteczności za 699 zł/mc.
Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich firm z branży AUTOMOTIVE.
Kampanie social media to jedno z głównych narzędzi marketingu, którego głównym celem jest promowanie sklepów internetowych i generowanie wzrostu sprzedaży. To właśnie w internecie dochodzi do najczęstszego kontaktu klienta z daną marką.
Czym są kampanie social media?
Kampanie social media to jedno z głównych narzędzi marketingu, którego głównym celem jest promowanie sklepów oraz stron internetowych i generowanie wzrostu sprzedaży.
To właśnie w internecie dochodzi do najczęstszego kontaktu klienta z daną marką.
Reklama w mediach społecznościowych stanowi wsparcie dla innych działań reklamowych, zwiększając grupę odbiorców, którzy z czasem ze zwykłych obserwatorów mogą stać się ambasadorami Twojej firmy.
Wiele mediów w jednej kampanii
Na reklamy trafimy praktycznie we wszystkich mediach społecznościowych, ale w czołówce znajdują się głównie Facebook Ads, znane także jako Meta Ads.
Facebook to wciąż najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, dlatego wiele firm decyduje się na kampanię reklamową właśnie tam. Korzystając z Facebook Ads możesz zaplanować kampanię na Facebooku, Instagramie, Messengerze oraz w Audience Network.
Co zawiera kampania social media ads?
Obraz
Najczęściej stosowany format reklamy w social media. Jest to pojedyncza grafika w orientacji poziomej lub pionowej, na której nie może znajdować się więcej niż 20% tekstu. Warto o tym pamiętać przygotowując grafiki promocyjne, na których chcemy umieścić informacje tekstowe na temat danej promocji.
Video
Drugi obok grafiki popularny format social media ads. Podobnie jak grafika może występować w orientacji pionowej lub poziomej. Maksymalna długość filmu na Facebooku to aż 240 minut, ale raczej rzadko kiedy promuje się tak długie filmy. Obecnie coraz częściej nagrywa się tzw. rolki, czyli krótkie video w orientacji pionowej oraz filmy 360.
Pokaz slajdów
Mimo, że brzmi to dziś nieco archaicznie, jest to format, który wciąż znajduje zwolenników. Pokaz składający się z kilku slajdów daje całkiem niezłe możliwości kreatywne i jest znacznie prostszy w montażu niż film.
Kolekcja
Format łączący prezentację marki ze sprzedażą produktów. Pozwala wyświetlać wiele zdjęć i filmów prezentujących Twoje produkty. Klikając w reklamę wyświetla się przewijany panel, a użytkownik ma możliwość przeglądania produktów i ich opisów w taki sposób jakby znajdował się na stronie internetowej.
Karuzela
Najczęściej wykorzystywana, gdy zależy nam na zaprezentowaniu produktów z katalogu. Karuzela to zestaw maksymalnie 10 kwadratowych kart z grafikami lub filmami, do których dodane są nagłówki oraz opisy poszczególnych produktów lub usług. Przykład zastosowania karuzeli możesz zobaczyć poniżej na naszej stronie.
Co wyróżnia nasze projekty kampanii reklamowych?
Szukasz kompetentnej firmy aby wykonała dla Ciebie usługę?
A może warto pomyśleć o kompleksowym rozwiązaniu Twojego problemu czy potrzeby!
Projekt AUTOMOTIVE to rozwiązanie oferujące produkty i usługi wraz z ich obsługą czy wdrożeniem. Innowacja naszego projektu polega na tym iż dostarczamy gotowy produkt lub usługę z gwarancją jej skuteczności.
Uruchom silnik projektu AUTOMOTIVE
Odbierz darmowy plan na kampanię social media
Jeśli chcesz przekonać się, czy nasze reklamy sprzedają, skontaktuj się z nami i odbierz bezpłatny plan na kampanię reklamową w mediach społecznościowych. Przekonaj się, że dzięki naszym reklamom zwiększysz sprzedaż swoich produktów.
Odbierz bezpłatną kampanię
na social media
Dopasuj pakiet do swoich potrzeb
Basic
699zł
/ msc
- Reklama na 1 medium społecznościowe
- 3 kampanie reklamowe miesięcznie
- Zarządzanie indywidualnym budżetem
- Dobranie grupy docelowej
- Raportowanie oraz analizowanie statystyk
- Projekt 3 grafik do reklam
Standard
899zł
/ msc
- Reklama na 2 mediach społecznościowych
- 6 kampanii reklamowych miesięcznie
- Zarządzanie indywidualnym budżetem
- Dobranie grupy docelowej
- Raportowanie oraz analizowanie statystyk
- Projekt 4 grafik do reklam
- Projekt 2 animacji do reklam
- Teksty wzywające do działania
Pro
1.299zł
/ msc
- Reklama na 3 mediach społecznościowych
- 9 kampanii reklamowych miesięcznie
- Zarządzanie indywidualnym budżetem
- Dobranie grupy docelowej
- Raportowanie oraz analizowanie statystyk
- Projekt 6 grafik do reklam
- Projekt 3 animacji do reklam
- Teksty wzywające do działania
- Kontrola i optymalizacja stawek za kliknięcie
.
Indywidualny projekt kampanii social media
Potrzebujesz czegoś więcej? W takim razie indywidualny projekt pozycjonowania SEO jest właśnie dla Ciebie.
Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej zaawansowanego projektu to skontaktuj się z nami, a my prześlemy Tobie indywidualną wycenę wraz z naszym pomysłem!
kampanie social media
Sprawdź, jak prowadzimy kampanię reklamową
Analiza grupy docelowej
Targetowanie kampanii rozpoczynamy od analizy grupy docelowej. Staramy się precyzyjnie określić sylwetki osób, którym będzie wyświetlała się dana reklama. Wskazujemy m.in. przedział wiekowy, płeć oraz lokalizację geograficzną. To ostatnie jest bardzo ważne gdy prowadzisz lokalny biznes. Lokalny warsztat samochodowy warto promować w obrębie danego miasta lub miejscowości, a nie w całym kraju.
Opracowanie strategii
Wiedząc do kogo skierowana jest reklama, opracowujemy strategię pozwalająca najskuteczniej trafić do danej grupy odbiorców. Dobieramy odpowiedni format reklamy i określamy na jakich urządzeniach będzie się wyświetlać. Ustalamy optymalny budżet dzienny na reklamę i planujemy harmonogram jej wyświetlania.
Przygotowanie kreacji reklamowej (grafika, video, animacja)
W trakcie procesu kreatywnego tworzymy kompletną reklamę w wybranym formacie (może to być grafika, video lub animacja) i upewniamy się, że będzie się bezbłędnie wyświetlać na poszczególnych urządzeniach.
Kampania testowa
Uruchamiamy kampanię testową, która pozwala nam sprawdzić, jakie wyniki osiągniemy dla danej grupy docelowej stosując wybrany format reklamy. Dzięki kampanii testowej dowiemy się, co warto zmienić, aby reklama była skuteczniejsza.
Analiza działań i efektów
Analizując wyniki kampanii dowiemy się, jak przełożyły się na sprzedaż i zaangażowanie użytkowników. O ile to konieczne, dokonujemy zmian w opcjach targetowania. W zależności od wyników zawężamy lub rozszerzamy grupę docelową.
Kampania główna
Gdy okaże się, że reklama przynosi satysfakcjonujące rezultaty przechodzimy do zarządzania budżetem w sposób ciągły. Ta drobna zmiana jest w stanie dać jeszcze lepsze rezultaty, a w ostatecznym rozliczeniu obniżyć koszty samej reklamy.
Remarketing
Remarketing pozwala dotrzeć do osób, które miały już styczność z Twoją firmę, odwiedzając jej stronę internetową. Dzięki niemu możesz pogłębić zainteresowanie klientów marką lub trafić do klientów, którzy z jakichś powodów przerwali proces zakupowy.
Analiza grupy docelowej
Targetowanie kampanii rozpoczynamy od analizy grupy docelowej. Staramy się precyzyjnie określić sylwetki osób, którym będzie wyświetlała się dana reklama. Wskazujemy m.in. przedział wiekowy, płeć oraz lokalizację geograficzną. To ostatnie jest bardzo ważne gdy prowadzisz lokalny biznes. Lokalny warsztat samochodowy warto promować w obrębie danego miasta lub miejscowości, a nie w całym kraju.
Opracowanie strategii
Wiedząc do kogo skierowana jest reklama, opracowujemy strategię pozwalająca najskuteczniej trafić do danej grupy odbiorców. Dobieramy odpowiedni format reklamy i określamy na jakich urządzeniach będzie się wyświetlać. Ustalamy optymalny budżet dzienny na reklamę i planujemy harmonogram jej wyświetlania.
Przygotowanie kreacji reklamowej (grafika, video, animacja)
W trakcie procesu kreatywnego tworzymy kompletną reklamę w wybranym formacie (może to być grafika, video lub animacja) i upewniamy się, że będzie się bezbłędnie wyświetlać na poszczególnych urządzeniach.
Kampania testowa
Uruchamiamy kampanię testową, która pozwala nam sprawdzić, jakie wyniki osiągniemy dla danej grupy docelowej stosując wybrany format reklamy. Dzięki kampanii testowej dowiemy się, co warto zmienić, aby reklama była skuteczniejsza.
Analiza działań i efektów
Analizując wyniki kampanii dowiemy się, jak przełożyły się na sprzedaż i zaangażowanie użytkowników. O ile to konieczne, dokonujemy zmian w opcjach targetowania. W zależności od wyników zawężamy lub rozszerzamy grupę docelową.
Kampania główna
Gdy okaże się, że reklama przynosi satysfakcjonujące rezultaty przechodzimy do zarządzania budżetem w sposób ciągły. Ta drobna zmiana jest w stanie dać jeszcze lepsze rezultaty, a w ostatecznym rozliczeniu obniżyć koszty samej reklamy.
Remarketing
Remarketing pozwala dotrzeć do osób, które miały już styczność z Twoją firmę, odwiedzając jej stronę internetową. Dzięki niemu możesz pogłębić zainteresowanie klientów marką lub trafić do klientów, którzy z jakichś powodów przerwali proces zakupowy.
Kampanie social media pełna korzyści
Niski koszt
Prowadzenie kampanii reklamowej w social media wcale nie musi wiązać się z ogromnymi kosztami. Niezależnie czy za kampanię zapłacisz kilkadziesiąt czy kilkaset złotych, zawsze masz pewność, że trafi ona do właściwej grupy docelowej. Kampania w social media będzie na pewno tańsza niż wyprodukowanie spotu reklamowego w telewizji.
Dostosowanie kanału komunikacyjnego do Twojego biznesu
Branża motoryzacyjna daje wiele możliwości: Facebook, Instagram, YouTube. Nie musisz płacić za reklamy we wszystkich social media. Kampanię reklamową prowadzisz zawsze tam, gdzie znajduje się najwięcej Twoich odbiorców.
Budowanie wizerunku firmy
Korzystając z odpowiednich narzędzi możesz promować swoją firmę za pomocą reklam, które nawet nie wyglądają jak reklamy. Odbiorcy dużo chętniej przeczytają merytoryczny artykuł, obejrzą krótki film instruktażowy lub wywiad niż będą patrzeć na nudną prezentację produktu. Widząc interesujące treści zaczną postrzegać Cię jako kogoś wiarygodnego.
Lepsze zasięgi
Nawet najciekawsze treści najwyższej jakości nie będą w stanie zagwarantować dużych zasięgów bez odpowiedniej promocji. Social media nastawione są przede wszystkim na płatne kampanie reklamowe, ograniczając niestety zasięg treści bez promowania. Na szczęście decydując się na płatną kampanię masz gwarancję, że dotrze ona do właściwej grupy docelowej.
Wsparcie sprzedaży
Social media to doskonałe narzędzie zapewniające wsparcie sprzedaży w Twoim sklepie online. Informujesz klientów o nowościach i promocjach, a poprzez publikowane treści i posty przekierowujesz ich bezpośrednio do sklepu. Kampanie social media będą wspierały Twoją sprzedaż, a z czasem mogą stać się nawet jej filarem. Dobrze prowadzone kampanie przyniosą Twojej firmie duże zyski.
Możliwość poszerzenia grupy odbiorców
Płatne kampanie reklamowe docierają także do odbiorców, którzy nie mieli okazji zetknąć się z Twoją firmą. Z tego powodu bardzo ważne jest tworzenie reklam w oparciu o ciekawe i wartościowe treści, które skutecznie zachęcą nowych klientów do zapoznania się z Twoją marką. Ciekawe treści poszerzą Twoją grupę odbiorców.
Skorzystaj z naszego doświadczenia
Reklama video w serwisie Facebook
Facebook daje bardzo dużo możliwości wykorzystania video w działaniach reklamowych. Ja wyróżniam dwa typy działań z wykorzystaniem video: 1. Video post, 2. Video reklamę. Pierwszy z nich to post, którego częścią jest video lub pokaz slajdów (w formie video). Jeżeli decyduję się uruchomić reklamę takiego posta, to tylko w celu zwiększenia jego zasięgu, a co za tym idzie ilości obejrzeń video. Zazwyczaj taką reklamę kieruję do fanów fanpage’a. Drugim typem reklamy jest video będące filmem reklamowym. Na tym formacie skoncentruję się w moim poradniku. Zanim jednak przejdę do możliwości reklamowych, jakie daje nam Facebook w tym zakresie, chciałbym zwrócić twoją uwagę na jedną, bardzo istotną rzecz. Aby twoje video odniosło sukces reklamowy, musi być bardzo dobrze zaplanowane w kontekście kreacji oraz dystrybucji.
Social selling
Jak wykorzystać jego potencjał?
Dawniej, by nawiązać biznesową relację – wystarczyło kilka spotkań, których uwieńczeniem było zaprezentowanie oferty i sprzedaż. Potencjalny klient szybciej podejmował decyzję zakupową. Natomiast relacja ograniczała się głównie do kwestii zawodowych. Dziś w mediach społecznościowych nie jest to takie łatwe, jak się wydaje. Taki sposób pozyskiwania klientów wymaga Twojego zaangażowania, ale też sprawia, że nie musisz marnować go na nieefektywne działania np. zbyt długo trwające wstępne rozmowy telefoniczne, czyli często nieskuteczny cold calling czy wysyłanie w ciemno ofert z nadzieją, że kogoś zainteresuje to, co chcesz mu zaproponować. Bycie obecnym w mediach społecznościowych zgodnie ze swoimi wartościami i strategią oraz umiejętne wykorzystywanie social sellingu na pewno Ci się przysłużą.
Sprawdź nasze najlepsze projekty
Nie słowa, a czyny świadczą o naszych możliwościach
Projekt innowacyjnego konceptu sprzedaży samochodów klasy premium poprzez indywidualne zamówienie
Projekt kompleksowej obsługi pielęgnacyjne dla samochodów używanych klasy premium
Projekt realizacji największego centrum pielęgnacji pojazdów na Śląsku
Projekt budowy strategii nowego oddziału studia detailingowego dla pojazdów super premium
Projekt sprzedaży pojazdów według indywidualnej konfiguracji
Projekt stworzenia przewagi konkurencyjne poprzez innowacyjne usługi modyfikacji nadwozia pojazdu
Sprawdź nasze najlepsze projekty
Projekt innowacyjnego konceptu sprzedaży samochodów klasy premium poprzez indywidualne zamówienie
Projekt kompleksowej obsługi pielęgnacyjne dla samochodów używanych klasy premium
Projekt realizacji największego centrum pielęgnacji pojazdów na Śląsku
Projekt budowy strategii nowego oddziału studia detailingowego dla pojazdów super premium
Projekt sprzedaży pojazdów według indywidualnej konfiguracji
Projekt stworzenia przewagi konkurencyjne poprzez innowacyjne usługi modyfikacji nadwozia pojazdu
Zainteresowały Cię nasze projekty kampanii reklamowych?
Wyślij do nas zapytanie i otrzymaj 10% rabatu na projekt strony internetowej
Najczęściej zadawane pytania...
Ile kosztują kampanie social media?
W social media to Ty decydujesz ile chcesz wydać na reklamę. Oznacza to z jednej strony pewną elastyczność w dysponowaniu budżetem, ale jednocześnie nie daje jednoznacznej odpowiedzi na pytanie „ile trzeba wydać na reklamę aby przyniosła oczekiwane rezultaty?”. Warto pamiętać o tym, że nawet jeśli zainwestujesz w reklamę dużą sumę, nie musi oznaczać, że będzie ona skuteczna. Prawdopodobnie trafisz do większej grupy odbiorców, ale źle przygotowana reklama w żaden sposób nie poprawi Twoich wyników sprzedaży.
Czy kampania social media zwiększy sprzedaż?
Tak, o ile zostanie dobrze przygotowana i trafi do właściwej grupy docelowej. Pamiętaj, że korzystanie z automatycznego targetowania reklam nie jest najlepszym pomysłem. Choć wizja tego, że algorytm wykona wszystkie czynności za Ciebie jest kusząca, to jednak rzadko jest on w stanie precyzyjnie określić odbiorców Twoich produktów. Warto testować różne rozwiązania i optymalizować poszczególne kampanie w taki sposób, aby zaczęły przynosić oczekiwane rezultaty.
Czy warto płacić za posty sponsorowane na Facebooku?
Posty sponsorowane to tak naprawdę sposób na poprawienie wyników Twoich reklam. Ponieważ mają one charakter zwykłych wpisów, mogą być przez to dłuższe i wyświetlać się użytkownikom pomiędzy treściami pojawiającymi się w aktualnościach. Posty takie są przede wszystkim mniej inwazyjne niż standardowe reklamy, a jeśli same w sobie zawierają atrakcyjne treści, to dzięki sponsorowaniu mogą dotrzeć do znacznie większej grupy odbiorców, którzy polubili Twój profil.
- Sawy-Calińskiego 32a
- 31-988 Kraków
- +48 603 89 82 52
- krakow@projektautomotive.pl
- Pszeniczna 1
- 95-010 Stryków
- +48 604 116 050
- lodz@projektautomotive.pl
- Wiśniowa 20/2
- 85-364 Bydgoszcz
- +48 512 156 718
- bydgoszcz@projektautomotive.pl
- Sawy-Calińskiego 32a
- 31-988 Kraków
- +48 603 89 82 52
- krakow@projektautomotive.pl
- Pszeniczna 1
- 95-010 Stryków
- +48 604 116 050
- lodz@projektautomotive.pl
- Wiśniowa 20/2
- 85-364 Bydgoszcz
- +48 512 156 718
- bydgoszcz@projektautomotive.pl